LiquiDrainer®
Lege containers automatisch ingevuld, snel en rendabel

Efficiënte en automatische afvoer – het tijdrovende clearing met de hand is voorbij!

De LiquiDrainer® geleegd gevuld PET-flessen, drankblikjes en TetraPak®. Zelfs hele houder kan worden geleegd.De kostbare opening van PET-flessen met de hand is niet meer nodig, want dit contract aanvaardt de LiquiDrainer automatisch en snel voor u! De kleine footprint en een laag gewicht laten mobiel gebruik. Bovendien kunnen de LiquiDrainer flexibel worden gebruikt voor verschillende materialen.

De bediening is eenvoudig:

De gevulde containers worden gegooid in de trechter. Een draaiende rotor ponsen de container (het zal niet knippen!), Ze uitgeknepen en comprimeert het voor. De vloeistoffen worden opzettelijk verwijderd en lopen door een grof filter doos. De gedumpte materiaal wordt automatisch uitgeworpen op de Ausbringrutsche van onze opvolgers materiaal. De geleegd en pre-samengeperste materiaal kunnen vervolgens worden samengedrukt in briketpers of persen voortgezet. Het compacte ontwerp van LiquiDrainer maakt een eenvoudige reiniging en een eenvoudig transport.

Voordelen in één oogopslag

• Flexibel gebruik
  • Snelle lediging
  • Snel en eenvoudig schoon
  • Integratie in het stromende productie
  • Continu bedrijf
  • Robuust, duurzaam, betrouwbaar
  • Kleine footprint

Potentiële recyclebare

PET-flessen
Tetra Pak
Doses

Datasheets

Liquidrainer transportband PDF >> Liquidrainer handmatig laden PDF >>

Brochures

Liquidrainer Brochure PDF >> Productoverzicht Brochure PDF >>

Als Nederlandse importeur van Strautmann Umwelttechnik GmbH  willen wij u en uw collega’s van harte uitnodigen om ons te bezoeken tijdens de Logistica2017.

U kunt ons vinden in Hal 2 stand G.067 van 28 t/m 30 november 2017 in de Jaarbeurs te Utrecht.

Registreer nu alvast uw gratis toegangskaart.