BrikPress
De toonaangevende briketteerpers

Gelijktijdig met de introductie van de PET-flessen in 1990 door de Coca Cola Company, is Strautmann gestart met de ontwikkeling van briketteerpersen voor PET-flessen en drankblikjes. Sindsdien is Strautmann de toonaangevende fabrikant en leverancier van de drankindustrie voor briketteerpersen in Duitsland.

Onze briketteerpersen worden ingezet bij drankleveranciers en telcentra in het huidige productieproces en comprimeren PET-flessen en drankblikjes tot briketten. De briketten worden vervolgens verkocht aan recyclers en gerecycled.

De bedrijfszekerheid van de briketteerpers en de snelle responstijd van Strautmann service zijn voor onze klanten een enorm competitief voordeel.

Voordelen in één oogopslag

• Volumereductie tot 95%
  • Hoge opbrengsten voor briketten
  • Volautomatisch concept